گزارش هفتگی؛ عملکرد لژیونرها در هفته‌ای که گذشت

گزارش هفتگی؛ عملکرد لژیونرها در هفته‌ای که گذشت

پایگاه خبری فوتبالی- لژیونرهای فوتبال ایران، در هفته‌ای که گذشت، چه عملکردی داشتند؟

به گزارش فوتبالی، از کریم انصاری‌فرد شروع کنیم. اومونیا در دور دوم مرحله انتخابی لیگ کنفرانس اروپا موفق شد با نتیجه چهار بر یک حریفش قبله را شکست دهد و راهی مرحله بعد شود. کریم انصاری‌فرد در این بازی از دقیقه 63 وارد بازی شد. 

سعید عزت‌اللهی (وایله) 

در هفته سوم از رقابت های سوپر لیگ دانمارک وایله به مصاف سیلک بورگ رفت و با نتیجه دو بر یک شکست خورد. سعید عزت‌اللهی باز هم در لیست وایله برای این دیدار حضور نداشت. وایله با 3 شکست در قعر جدول سوپر لیگ دانمارک قرار دارد. 

علیرضا جهانبخش (فاینورد

فاینورد و آیندهوون در سوپر کاپ هلند به مصاف هم رفتند که در پایان آیندهوون موفق شد با یک گل فاینورد را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. علیرضا جهانبخش به صورت کامل در این دیدار حضور داشت اما نتوانست مانع شکست تیمش شود.

محمد محبی (روستوف) 

در چارچوب هفته سوم لیگ برتر روسیه روستوف به مصاف کریلیا ساوتوف رفت با نتیجه پر گل پنج بر یک شکست خورد. محمد محبی از دقیقه 58 وارد بازی شد. روستوف با 4 امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر روسیه قرار دارد. 

اللهیار صیادمنش (هال سیتی) 

هال سیتی در هفته اول رقابت های چمپیونشیپ انگلیس به مصاف نوریچ رفت و با نتیجه دو بر یک شکست خورد. اللهیار صیادمنش به دلیل مصدومیت در لیست تیمش برای این دیدار حضور نداشت. هال سیتی در رده هفدهم جدول چمپیونشیپ قرار دارد. 

محمد امین حزباوی (السد) 

در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه های عرب السد و الشرطه به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه چهار بر دو به سود الشرطه پایان یافت تا کار السد در این رقابت ها به پایان برسد. محمد امین حزباوی در دقیقه 4 + 90 وارد بازی شد و موفق شد توپ را از روی خط دروازه بیرون بکشد و مانع از گلزنی بازیکنان الشرطه برای بار پنجم شود.  

صادق محرمی (دیناموزاگرب) 

دینامو زاگرب در چارچوب هفته سوم لیگ برتر کرواسی به مصاف گریتسا رفت که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. صادق محرمی که از ابتدا در ترکیب حضور داشت در دقیقه 78 تعویض شد. دینامو زاگرب با 4 امتیاز در رده پنجم جدول لیگ برتر کرواسی قرار دارد. 

احمد نوراللهی (الوحده) 

الوحده در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه های عرب به مصاف الشباب رفت و در ضربات پنالتی با نتیجه پنج بر چهار مغلوب حریفش شد. احمد نوراللهی به صورت کامل در ترکیب حضور داشت و ضربه پنالتی خود را هم تبدیل به گل کرد.

2636