واکنش گودین به زدن گلی که مانع از قهرمانی بارسلونا شد

واکنش گودین به زدن گلی که مانع از قهرمانی بارسلونا شد

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو گودین که به تازگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است، یکی از چهره های کلیدی اتلتیکو مادرید در فصل 2013/14 بود و با عملکرد خوبی که داشت کمک زیادی کرد تا شاگردان دیگو سیمئونه در آن فصل قهرمان رقابت های لالیگا شوند.

به گزارش فوتبالی، دیگو گودین، مدافع اروگوئه تصمیم گرفت از دنیای فوتبال خداحافظی کند. او لحظات خاطره انگیز زیادی را از خودش بر جای گذاشته است. یکی از خاطره انگیز ترین لحظات این بازیکن مربوط به دیدار اتلتیکو مادرید و بارسلونا در دور برگشت رقابت های لالیگا در فصل 2013/14 است؛ جایی که در بازی پایانی لالیگا اگر بارسلونا برنده می شد، می توانست به قهرمانی برسد و اگر بازی مساوی می شد و یا اتلتیکو مادرید به پیروزی می رسید، قهرمان لالیگا می شد. در آن بازی بارسلونا با یک گل پیش افتاد اما دیگو گودین روی یک ضربه کرنر موفق شد با ضربه سر گلزنی کند و بازی را یک بر یک مساوی کند تا به این ترتیب در نهایت اتلتیکو مادرید مانع از قهرمانی بارسلونا شود و خودش به قهرمانی برسد.

دیگو گودین درباره آن گل گفت:" قهرمانی در لیگ در حالی که بارسلونا مسی را داشت و رئال مادرید هم رونالدو را، اصلا کار آسانی نبود. من گلی که به بارسلونا زده ام را نگاه می کنم و هر بار احساساتی می شوم. اکنون حدود 9 سال از آن زمان می گذرد اما غیر ممکن است که با دیدن آن صحنه هیجان زده نشوم."

1471