ستاره جدید چلسی شروع فصل را از دست داد

ستاره جدید چلسی شروع فصل را از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستوفر انکونکو ستاره فرانسوی چلسی به خاطر مصدومیت زانو، قادر به همراهی آبی های لندن در شروع فصل 2023-24 نیست.

به گزارش فوتبالی، در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی، چلسی موفق شد کریستوفر انکونکو را با رقم پنجاه و هشت میلیون پوند از لایپزیش خریداری کند، اما این وینگر فرانسوی در جریان بازی دوستانه مقابل بروسیا دورتموند در دقیقه 22 مصدوم شد. مصدومیت او از همان لحظه جدی به نظر می رسید.

به نقل از سایت گل، این ستاره 25 ساله حالا شروع فصل جدید را از دست خواهد داد و نمی تواند در ترکیب اصلی مائوریسیو پوچتینو را در بازی مقابل لیورپول در روز 13 آگوست حضور داشته باشد. بنابر آخرین گزارش ها، انکونکو حداقل 2 هفته از میادین به دور خواهد بود. انکونکو توانایی بازی در پست هافبک هجومی و مهاجم دوم را دارد و شاید مصدومیت او به تاد بولی فشار بیاورد که برای خرید یک بازیکن دیگر اقدام کند. آن ها اخیراً به مایکل اولیسه، وینگر کریستال پالاس لینک شده اند و همچنین اخباری از احتمال خرید نیمار، ستاره برزیلی پی اس جی نیز به گوش می رسد و باید دید که در این چند هفته باقی مانده، پوچتینو و بولی چه تدبیری اتخاذ می کنند.

4416