واکنش فراموش نشدنی کورتوا مقابل مانه در فینال لیگ قهرمانان اروپا (عکس)

واکنش فراموش نشدنی کورتوا مقابل مانه در فینال لیگ قهرمانان اروپا (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید در فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2021/22 یک صحنه دیدنی و فراموش نشدنی را رقم زد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید و لیورپول به فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2021/22 رسیده بودند و این فینال در شهر پاریس پایتخت کشور فرانسه برگزار می شد. در آن بازی در نهایت رئال مادرید موفق شد با نتیجه یک بر صفر لیورپول را شکست دهد و قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود و برای چهاردهمین بار در تاریخ خود این جام را به دست بیاورد.

در آن بازی، تیبو کورتوا بهترین بازیکن میدان شد. کورتوا بار ها و بار ها با واکنش های دیدنی خود مانع از گلزنی بازیکن های لیورپول مثل محمد صلاح و سادیو مانه شد. کورتوا روی یک صحنه دیدنی در آن بازی شوت سادیو مانه را به شکلی دیدنی مهار کرد. ضربه مانه پس از برخورد به دست تیبو کورتوا که شیرجه زده بود، به تیرک دروازه خورد و پس از آن کورتوا توپ را به طور کامل در اختیار گرفت.

در حال حاضر سادیو مانه در النصر عربستان توپ می زند و به دوران حضورش در فوتبال اروپا پایان داده است و با کریستیانو رونالدو در فوتبال عربستان هم‌تیمی شده است.

1470