سودای رحمتی با امید شهر خسته؛ نساجی پدیده لیگ ۲۳ می‌شود؟

سودای رحمتی با امید شهر خسته؛ نساجی پدیده لیگ ۲۳ می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- مطمئنا یکی از آماده‌ترین تیم‌ها برای حضور در لیگ بیست‌وسوم نساجی است.

به گزارش فوتبالی، نساجی در فصل گذشته روزهای عجیب ‌و غریبی را پشت سر گذاشت و در طول فصل با دو سرمربی متفاوت کار کرد و نتوانست انتظارات هواداران خود را برآورده کند.

قرمزهای قائمشهری بعد از قطع همکاری با کارلوس هرناندز سرمربی اسپانیایی خود، سیدمهدی رحمتی سرمربی فصل قبل آلومینیوم را استخدام کردند تا با او آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا شوند. رحمتی بعد از اینکه پیشنهاد باشگاه نساجی را پذیرفت برای هدایت سومین تیم دوران سرمربیگری‌اش به سرعت وارد بازار نقل و انتقالاتی شد و اکثر چهره‌های شاخص تیم آلومینیوم – تیم قبلی‌اش - را به قائمشهر برد تا یک و تیمی با آمار ۹ بازیکن تازه وارد و ۱۵ بازیکن جدا شده را تا بدین‌جای کار شکل بدهد.

امید شهر خسته که باید در فصل پیش رو علاوه بر جدال با رقبا در لیگ برتر و جام حذفی برای اولین بار طعم حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را بچشد و با حریفان قدرتمندی دست‌وپنجه نرم کند دچار پوست اندازی حداکثری شده و نسبت به فصول اخیر از قاب دروازه تا پیشانی ترکیبش دچار تغییراتی شده است.

دفاع قرمزهای قائمشهر بازسازی شد

نساجی که در لیگ ۲۲ اصلاً عملکرد خوبی در فاز دفاعی نداشت و بعد از نفت مسجدسلیمان نگون‌بخت بدترین خط دفاع را به خود اختصاص داده بود حالا بنا بر نظر سیدمهدی رحمتی بازسازی شده است.

رحمتی در وهله اول، عذر علیرضا حقیقی دروازه‌بان فصول اخیر نساجی را خواست و برای پر کردن جای خالی او در دروازه، رشید مظاهری را به مازندران برد. مظاهری که در فصل گذشته دروازه‌بان تیم‌های سپاهان و پیکان بود و البته در هیچ کدام نتوانست موفق ظاهر شود قطعاً می‌خواهد با پیراهن نساجی به روزهای اوج خود برسد و به نوعی خودش را احیا کند.

همچنین قرمزها در قلب دفاع خود  با حامد شیری، علیرضا ابراهیمی و شاهین طاهرخانی خداحافظی کردند تا وحید محمدزاده، امیر محمد هوشمند و محمد احسان حسینی را برای فصل پیش روی جایگزین آنها کنند.

بازیکنانی که بی‌شک در کنار احمد موسوی، امیرمهدی جان‌ملکی و متین کریم‌زاده به دفاع نساجی استحکام لازم را ببخشند.

میانه میدان نساجی هم دستخوش تغییر شد!

شاید برای وصف حال میانه میدان نساجی "تغییر حداکثری" بهترین کلید واژه باشد؛ تیمی که در چند سال اخیر با هافبک‌هایی نظیر ایوب کلانتری، اکبر صادقی و احمد عبدالله‌زاده به مصاف رقبای خود می‌رفت حالا با جدایی تک تک این نفرات روبه‌رو شده تا برای پرکردن خلاهای خود در میانه میدان در وهله اول محمود قائدرحمتی هافبک فصل گذشته آلومینیوم اراک را جذب کردند و سپس مهمترین چهره نقل‌وانتقلاتی خود تا بدینجای کار یعنی فرشید اسماعیلی که سابقه بازی چدین ساله در استقلال را دارد به خدمت گرفتند. گرچه نساجی در کمربند میانی خود از نفراتی چون صابر حردانی و مهرداد عبدی هم بهره می‌برد. 

خط آتش دگرگون شده

نساجی که در لیگ بیست‌ودوم در خط آتش خود از مهاجمانی چون کریم اسلامی و آدما نیان بهره می‌برد به یکباره با جدایی آنها روبرو شد تا در این قسمت از زمین هم با سیمای واژگون نسب به فصل قبل در لیگ ۲۳ ظاهر شود. 

مازنی‌ها برای ترمیم خط آتش خود محمدرضا آزادی برترین گلزن آلومینیوم در فصول اخیر را در کنار محمدرضا عباسی وینگر فصل گذشته تراکتور را جذب کردند و به مانند مس رفسنجان و صنعت نفت یک لژیونر عراقی را به خدمت گرفتند تا با اضافه شدن علا عباس به مهاجمان نساجی خط آتش تیم سیدمهدی رحمتی بی‌نیاز شود. 

بدون تردید نساجی که با چهره‌ای واژگون شده نسبت به سال قبل در کسابقات پیش روی شرکت می‌کند حرف‌هایی زیادی برای گفتن خواهد داشت 

و اگر معادلات سید مهدی رحمتی در این تیم مازنی به درستی پاسخ داده شود فصل پیش روی می‌تواند یک فصل رویایی برای هواداران نساجی شود.  

۹۰۹۸