شایعاتِ مهاجم برزیلی تمام شدنی نیست/ ادعای عجیب مایلی‌کهن درباره پریرا!

شایعاتِ مهاجم برزیلی تمام شدنی نیست/ ادعای عجیب مایلی‌کهن درباره پریرا!

پایگاه خبری فوتبالی- محمد مایلی‌کهن مدعی است که پریرا مبلغ قرارداد خود را به شکل عجیبی از پرسپولیس تقاضا و دریافت کرده است.

به گزارش فوتبالی، زمستان قبل بود که لئوناردو پریرا  برای پرکردن جای خالی لوکادیا چمدانش را به مقصد تهران بست و با پرسپولیس به توافق رسید. مهاجمی که اگر چه در مستطیل سبز کم فروغ بود اما حواشی و شایعات زیادی داشت که علیرغم جدایی‌اش، همچنان ادامه دارد.

چند روز قبل کمال کامیابی‌نیا در مصاحبه‌ای مدعی شد که پریرا قرارداد 1 میلیون و 200 هزار دلاری با پرسپولیس داشته و تمامی این مبلغ را گرفته است. با این وجود پرسپولیس توافق خود با مهاجم برزیلی را منتشر کرد که نشان می‌داد این عدد واقعیت ندارد و 130 هزار دلاری به پریرا پرداخت شده است.

تازه‌ترین شایعه درباره پریرا هم از سوی محمد مایلی‌کهن مطرح شده است. سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس می‌گوید: "شنیدم آقای پریرا قبلا گفته بود نصف درآمدش را به دلار بدهند و نصف دیگر را به ریال. پریرا به ریال پول گرفت تا دستمزد دلال‌ها را در ایران بدهد!"

ادعای مایلی‌کهن اگر چه عجیب به نظر می‌رسد اما آنجایی رنگ واقعیت به خود می‌گیرد که بدانیم «نقش دلال‌ها در پیوستن پریرا به پرسپولیس» کلید واژه مشترک او با کمال کامیابی‌نیا است. باید منتظر ماند و دید که پرسپولیس چه واکنشی به این ادعای جدید درباره مهاجم سابق خود نشان می‌دهد؟

2509