شماره مهاجم گرانقیمت منچستریونایتد مشخص شد

شماره مهاجم گرانقیمت منچستریونایتد مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی اعلام کرد که راسموس هویلوند مهاجم دانمارکی در این فصل در منچستریونایتد کدام شماره را به تن خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم دانمارکی رسما روز شنبه به منچستریونایتد ملحق شد و با مبلغ 10+75 میلیون یورو از آتالانتا راهی اولدترافورد شد. او در مقابل هواداران در دیداری دوستانه در مقابل لانس در اولدترافورد مورد معارفه قرار گرفت.

هویلوند فعلا با مصدومیتی جزئی مواجه است و به همین خاطر هواداران منچستریونایتد فعلا باید منتظر تماشای اولین بازی او بمانند. یونایتد هنوز شماره پیراهن این بازیکن را اعلام نکرده آن هم در حالی که شماره 9 در اختیار آنتونی مارسیال است. 

رومانو گزارش داده است که هویلوند شماره ای غیرمرسوم را برای مهاجمان به تن خواهد کرد. در حقیقت این بازیکن در تنها فصلش در آتالانتا شماره 17 را پوشید که با این شماره در 32 بازی 9 گل به ثمر رساند و حالا یونایتد تصمیم گرفته که همین شماره را در اختیارش قرار بدهد. البته شماره 17 در حال حاضر در اختیار فرد هافبک منچستریونایتد است که در پنج سال اخیر این شماره را به تن می کرد اما رومانو گزارش داده است که تن هاگ می خواهد بازیکن برزیلی را به فروش برساند و بدین ترتیب شماره 17 خالی خواهد شد.

4125