تمجید کوین دی بروینه از خریدهای جدید آرسنال

تمجید کوین دی بروینه از خریدهای جدید آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی – کوین دی بروینه، پس از باخت روز گذشته منچستر سیتی مقابل آرسنال در سوپر کاپ انگلیس، دکلان رایس، کای هاورتز و یورین تیمبر، سه خرید جدید آرسنال را " خریدهای بزرگ " نامید.

به گزارش فوتبالی، آرسنال موفق شد تا در سوپر کاپ که رقابتی سنتی برای به پیشواز لیگ جزیره رفتن محسوب می‌شود، در ضربات پنالتی، من سیتی را شکست دهد. 

رایس، هاورتز و تیمبر، سه خرید جدید آرسنال، از ابتدا در ترکیب تیم آرسنال قرار گرفتند. آرسنال بیش از 200 میلیون پوند برای جذب این 3 بازیکن هزینه کرد تا پس از یک فصل امیدوار کننده، ترکیب تیم میکل آرتتا را تقویت کند. آرسنال تقریبا رقابت قهرمانی لیگ را برده بود که با یک لغزش ناگهانی، در انتها با اختلاف 5 امتیازی، این رقابت‌ را به شاگردان گواردیولا واگذار کرد.

دی بروینه درباره سه خرید جدید آرسنال گفت:" فکر می‌کنم آن‌ها بازیکنان خوبی هستند. آن‌ها نیازهای خود را در نظر گرفتند و این بازیکنان را جذب کردند. فکر می‌کنم اینکه هر سه نفر آن‌ها بازی را از ابتدا شروع کردند، نشان می‌دهد که خریدهای بزرگی برای آن‌ها به حساب می‌آیند. همه به تیم خود نگاه می‌کنند و همه تیم‌ها پول زیادی در اختیار دارند و می‌دانیم که همه تیم‌ها در این لیگ همیشه در حال هزینه کردن هستند. هر فصل رقابت سخت‌تر می‌شود. ما به هر نحوی سعی می‌کنیم جایگاهی که داریم را حفظ کنیم.

2102