نایفونوف: یک روز در مبارزه با یزدانی انتقام خواهم گرفت

نایفونوف: یک روز در مبارزه با یزدانی انتقام خواهم گرفت

پایگاه خبری فوتبالی- آرتور نایفونوف دارنده مدال برنز المپیک گفت: یزدانی رویاهای مرا گرفت اما فکر می‌کنم ما دوباره با هم کشتی می‌گیریم و من انتقام می‌گیرم.

به گزارش فوتبالی، آرتور نایفونوف دارنده مدال برنز المپیک از روسیه درباره عدم کسب نتیجه مطلوب در مسابقات قهرمانی روسیه، عنوان کرد: نمی‌خواهم اینطور به نظر برسد که بهانه می‌آورم اما در مسابقات قهرمانی روسیه نتوانستم خودم را جمع و جور کنم و آنطور که باید کشتی بگیرم. بله امروز در بهترین فرم نیستم اما هیچ چیز مهمتر از این است که در مسابقات Pro Wrestling League برنده شدم.

آزادکار ۸۶ کیلوگرم روسی، افزود: سعی می‌کنم روز به روز بهتر شوم. وقتی حریفانم هم پیشرفت کنند خوب است و این موضوع به من کمک می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که نزدیک‌ترین برنامه و مسابقه شما چیست؟ گفت: منتظر تورنمنت بعدی هستیم و بیکار نخواهم ماند. امروز نفر اول تیم ملی نیستم، زمین خوردم اما باز هم می‌خواهم به قدرت برگردم. من واقعاً می‌خواهم انتقام بگیرم، بنابراین شما باید در هر لحظه آماده باشید و خود را در شرایط رقابت نگه دارید.

نایفونوف در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه دوست دارید حریف شما در یک رقابت جدی و بین‌المللی چه کسی باشد، اظهارداشت: دیوید تیلور قهرمان المپیک توکیو شد اما من دوست دارم با حسن یزدانی کشتی بگیرم. این کشتی‌گیر ۳ بار مرا شکست داده است؛ ۲ بار در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جهانی و یک بار نیمه‌نهایی المپیک. او رویاهای مرا گرفت اما فکر می‌کنم ما دوباره با هم کشتی می‌گیریم و من انتقام می‌گیرم.

1999