دلیل دور شدن ستاره تیم ملی پرتغال از الهلال

دلیل دور شدن ستاره تیم ملی پرتغال از الهلال

پایگاه خبری فوتبالی - ژائو فلیکس مهاجم پرتغالی اتلتیکو مادرید یکی از بازیکنانی است که هنوز آینده اش مشخص نیست و کسی نمی داند که فصل اینده در چه تیمی بازی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر سیمئونه به هیچ وجه نمی خواهد که ژائو را در تیمش داشته باشد. تیم های مختلفی با این بازیکن تماس گرفته اند که آخرین پیشنهاد از جانب الهلال عربستان بوده است. تیم عربستانی از خرید قرضی این بازیکن حمایت کرده است. در حال حاضر اما به نظر می رسد که چنین انتقالی غیرممکن باشد.

در حقیقت الهلال تنها باشگاهی است که حاضر است تا خواسته های مالی اتلتیکو را بپذیرد. آنها حاضرند که برای قرض گرفتن فلیکس، مبلغ 15 میلیون یورو به اتلتیکو بپردازند. این در حالیست که اتلتیکو ترجیح می دهد که انتقال ژائو فلیکس به عربستان به صورت قطعی باشد و نه قرضی. در حقیقت مدیران اتلتیکو تصور می کنند که اگر این بازیکن یک سال قرضی به عربستان برود، قیمتش در سال آینده به شدت کم می شود و فروش او در سال آینده مشکل تر خواهد شد. این در حالیست که ژائو فلیکس با انتقال قطعی مخالف است و فقط حاضر است که قرضی به عربستان برود. بدین ترتیب به نظر می رسد که این اختلافات شدید باعث می شود تا انتقال ژائو فلیکس به عربستان غیرممکن باشد.

ژائو فلیکس همچنان رویای حضور در بارسلونا را در سر دارد اما تیم کاتالان حاضر نیست که پانزده میلیون یوروی درخواستی اتلتیکو برای انتقال قرضی را بپردازد.

4125