عکسی که کریم بنزما در کنار کعبه منتشر کرد

عکسی که کریم بنزما در کنار کعبه منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که کریم بنزما، ستاره فرانسوی حال حاضر تیم الاتحاد عربستان، راهی شهر مکه شده است و به سفر حج عمره رفته است.

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما با به پایان رسیدن فصل 2022/23 تصمیم گرفت که دیگر رئال مادرید را ترک کند و راهی الاتحاد عربستان شود. بنزما یکی از دلایلش برای رفتن به عربستان را "زندگی در یک کشور اسلامی" عنوان کرد. بنزما اکنون از فرصت حضورش در عربستان استفاده کرده است و راهی مکه مکرمه شده است.

کریم بنزما به تازگی تصویری در بخش استوری های صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است که در آن می بینیم بنزما در کنار کعبه است. بنزما همچنین یک ویدیوی کوتاه در صفحه شخصی خود منتشر کرده است که در آن ذکر هایی مثل "ماشاالله" و "الحمدلله" می گوید.

بنزما در الاتحاد عربستان شروع خوبی داشت اما در بازی اخیر تیمش در رقابت های جام باشگاه های عرب با خراب کردن ضربه پنالتی مقابل الهلال عربستان در حذف تیمش از این رقابت ها تاثیر گذار بود. خیلی ها منتظر هستند تا رقابت کریم بنزما با کریستیانو رونالدو را در لیگ حرفه ای عربستان ببینند و باید دید که در نهایت کدام یک از این دو ستاره موفق تر خواهد بود.

1470