ادعای رومانو؛ راموس به پاریسن ژرمن پیوست

ادعای رومانو؛ راموس به پاریسن ژرمن پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که گونچالو راموس، مهاجم پرتغالی در حال حاضر در یک قدمی پیوستن به پاری سن ژرمن قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، پی اس جی در این پنجره از نقل و انتقالات تابستانی به دنبال تقویت خط حمله خود است و به نظر می رسد که گونچالو راموس خرید جدید تیم پایتخت نشین فرانسوی باشد.

به گفته فابریزیو رومانو، پاری سن ژرمن با بنفیکا که باشگاه فعلی گونچالو راموس است، بر سر انتقال مهاجم پرتغالی به توافق ابتدایی دست پیدا کرده اند. رقم این انتقال در مجموع هشتاد میلیون یورو خواهد بود. پی اس جی 65 میلیون یورو را به طور مستقیم پرداخت خواهد کرد و 15 میلیون یوروی دیگر در بند های انتقال قرارداد گونچالو راموس قرار داده خواهد شد. البته گفتنی است که پی اس جی برای یک سال پیش رو قرار است راموس را به طور قرضی در تیم خود داشته باشد و در تابستان بعدی خرید او را قطعی کند. ناصر الخلیفی به خاطر قوانین مالی تصمیم گرفته است که به این شکل خرید مهاجم پرتغالی را انجام دهد.

تست های پزشکی گونچالو راموس در پی اس جی در هفته جاری انجام می شوند. راموس در حال حاضر 22 سال سن دارد و مهاجم آینده داری به حساب می آید.

1471