قابی از سه جامی که آرتتا با آرسنال فتح کرد

قابی از سه جامی که آرتتا با آرسنال فتح کرد

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال موفق شد در رقابت های سوپرجام انگلیس یا همان کامیونیتی شیلد مقابل منچسترسیتی به پیروزی برسد و به این ترتیب قهرمان این دوره از این جام شود.

به گزارش فوتبالی، آرسنال و منچستر سیتی در این بازی به تساوی یک بر یک رسیدند و در نهایت در ضربات پنالتی بود که توپچی های لندنی موفق شدند با نتیجه چهار بر یک منچستر سیتی را شکست دهند و جام را بالای سر ببرند.

میکل آرتتا اکنون سومین جام خود را به عنوان سرمربی آرسنال بالای سر برده است. آرتتا از سال 2019 هدایت آرسنالی ها را بر عهده دارد. او به همراه آرسنال در فصل 2019/20 موفق شد قهرمان رقابت های اف ای کاپ یا همان جام حذفی انگلیس شود. آرسنال در سال 2020 سوپرجام انگلیس یا همان کامیونیتی شیلد را فتح کرد. اکنون آرسنال به همراه آرتتا در سال 2023 هم موفق شده است قهرمان سوپرجام انگلیس شود.

آرسنال با میکل آرتتا تاکنون سه فینال را تجربه کرده است و در هر سه‌ی آن ها برنده شده است و در نهایت جام قهرمانی را بالای سر برده است.

میکل آرتتا بین سال های 2011 تا 2016 بازیکن آرسنال بود و پس از آن در منچسترسیتی دستیار پپ گواردیولا بود و از سال 2019 سرمربی آرسنال شد.

1471