ترکیب اینتر میامی مقابل دالاس با حضور مسی، بوسکتس و آلبا

ترکیب اینتر میامی مقابل دالاس با حضور مسی، بوسکتس و آلبا

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر میامی در دیدار خود در رقابت های لیگز کاپ قرار است از ساعت پنج بامداد به مصاف تیم اف سی دالاس برود و باید دید که شاگردان جراردو مارتینو در این بازی چه عملکردی خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، تاتا مارتینو برای این بازی از لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا در ترکیب تیم خود به طور همزمان استفاده کرده است. این اولین بار است که مسی، آلبا و بوسکتس به طور همزمان در ترکیب اینتر میامی قرار می گیرند. این سه بازیکن قبلا در بارسلونا در کنار هم توپ زده اند اما اکنون در فوتبال آمریکا قرار است کنار هم بازی کنند. مسی، بوسکتس و آلبا در فصل 2013/14 در بارسلونا بودند و در آن زمان تاتا مارتینو هم سرمربی آن ها بود. اکنون تاتا مارتینو در اینتر میامی سرمربی این سه بازیکن است.

لیونل مسی در بازی های اخیر خود در اینتر میامی عملکرد خوبی داشته است و گلزنی کرده است. مسی به طور کلی شروع خوبی در تیم آمریکایی داشته است و باید دید که مقابل تیم اف سی دالاس چه عملکردی خواهد داشت. این بازی یک بازی خارج از خانه برای مسی و یارانش است.

ترکیب اینتر میامی مقابل دالاس: کلندر، یدلین، کریستوف، میلر، جوردی آلبا، سرخیو بوسکتس، آرویو، گومز، تیلور، مارتینز، لیونل مسی.

1471