واکنش آرتتا به پیروزی مقابل منچسترسیتی و گواردیولا

واکنش آرتتا به پیروزی مقابل منچسترسیتی و گواردیولا

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا سرمربی آرسنال از کسب اولین جام آن هم در مقابل پپ گواردیولا و منچسترسیتی بسیار خوشحال است.

به گزارش فوتبالی، عصر یک شنبه تیم های آرسنال و منچسترسیتی در ورزشگاه ومبلی مقابل هم صف آرایی کردند. در ابتدا کول پالمر در دقیقه 77 توانست دروازه رمزدیل را باز کند، اما در دقیقه 101، لئاندرو تروسار بازی را به تساوی کشاند تا در ضربات پنالتی، آرسنالی ها با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسند و قهرمان کامیونیتی شیلد شوند. 

آرتتا پس از پایان بازی گفت: "احساس بسیار خوبی دارم. فکر نمی کنم هیچ چیزی بهتر از فتح یک جام در مقابل بهترین تیم دنیا باشد، مخصوصاً به آن شکلی که ما برنده شدیم. خوشحالم که بازیکنانم به این باور رسیدند که می توانند تمام تیم ها را شکست دهند. فکر می کنم ما نشان دادیم که چه قدر برای پیروزی در این بازی مصمم هستیم. ما به این خاطر به آرسنال آمدیم که جام های زیادی برنده شویم."

آرتتا همچنین درباره قانون جدید وقت های تلف شده گفت: "خیلی قانون خوبی است. وقت تلف کردن یکی معضلات بزرگ در این لیگ بود و حالا تیم های دیگر بیشتر به آن فکر می کنند. باید خودمان را آماده کنیم که در هر هفته 100 دقیقه بازی کنیم."

4416