جواب سرمربی تاتنهام به پیشنهادات بایرن مونیخ برای کین

جواب سرمربی تاتنهام به پیشنهادات بایرن مونیخ برای کین

پایگاه خبری فوتبالی - آنگه پوستکوگلو سرمربی جدید تاتنهام به بایرن مونیخ پیامی فرستاد و اذعان کرد که آن ها روی هری کین در فصل جدید حساب ویژه ای باز کرده اند. 

به گزارش فوتبالی، داستان بایرن مونیخ و هری کین به درازا کشیده شده است. باشگاه آلمانی تاکنون 3 پیشنهاد برای کاپیتان تاتنهام و تیم ملی انگلیس فرستاده که 2 پیشنهاد اولی خیلی سریع رد شد و حالا دنیل لوی به پیشنهاد سوم باواریایی ها بی اعتنایی کرده و به جای جواب دادن به این پیشنهاد، ترجیح داده برای مسافرت به آمریکا برود. کین در بازی دوستانه تاتنهام مقابل شاختار دونتسک، چهار گل از پنج گل تیمش را به ثمر رساند. 

به نقل از سایت گل، بعد از بازی دوستانه مقابل شاختار، پوستکوگلو به خبرنگاران گفت: "امروز دیدید که هری کین چه عملکرد فوق العاده ای داشت و مشخص است که ما روی او در این پروژه، حساب ویژه ای باز کرده ایم. دوست داریم از او در ترکیب اصلی استفاده کنیم و به این کار ادامه می دهیم تا اتفاق خاصی رخ دهد. می دانیم که تا پایان پنجره نقل و انتقالاتی ممکن است اتفاقاتی رخ دهد."

آخرین پیشنهاد بایرن مونیخ برای جذب هری کین، 100 میلیون یورو ارزش داشت و حالا این باشگاه آلمانی به تاتنهام اعلام کرده که تا جمعه شب وقت دارد به پیشنهاد آن ها جواب دهد.

4416