ادعای آرسنالی‌ها: دیگر از منچسترسیتی نمی‌ترسیم

ادعای آرسنالی‌ها: دیگر از منچسترسیتی نمی‌ترسیم

پایگاه خبری فوتبالی - آرون رمزدیل ستاره انگلیسی آرسنال ادعا کرد که آن ها دیگر از نظر ذهنی، خودشان از پیش باخته مقابل منچسترسیتی قلمداد نمی کنند.

به گزارش فوتبالی، عصر روز یک شنبه تیم های آرسنال و منچسترسیتی، فینال کامیونیتی شیلد را در استادیوم ومبلی برگزار کردند. این بازی در وقت های قانونی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. لئاندرو تروسار برای توپچی ها و کول پالمر برای سیتیزن ها گلزنی کردند و در ضربات پنالتی، این شاگردان میکل آرتتا بودند که توانستند به پیروزی 4-2 برسند و رویای فتح 6 گانه را توسط پپ گواردیولا از بین ببرند. 

به نقل از سایت گل، رمزدیل در بازی امروز 2 سیو دیدنی در حین بازی داشت و همچنین پنالتی رودری را مهار کرد تا آرسنال بتواند به مقام قهرمانی برسد. بعد از پایان بازی، رمزدیل به ITV گفت: "این نشان می دهد که ما می توانیم منچسترسیتی را در بازی های بزرگ شکست دهیم. نمی دانم در طول فصل چه اتفاقاتی خواهد افتاد، اما ذهنیت ما دیگر تغییر کرده است و حالا می خواهیم تا آخرین ثانیه بجنگیم."

در روز دوازدهم آگوست، شاگردان میکل آرتتا اولین بازی فصل خود را در ورزشگاه امارات و در مقابل ناتینگهام فارست برگزار خواهند کرد.

4416