مسی و معرفی بهترین دروازه‌بانی که مقابلش بازی کرده است

مسی و معرفی بهترین دروازه‌بانی که مقابلش بازی کرده است

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی در حال حاضر در تیم اینتر میامی در فوتبال آمریکا توپ می زند اما همه می دانند که بهترین زمان در دوران حرفه ای مسی مربوط به دوران حضورش در بارسلونا بود.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی مقابل دروازه بان های مختلفی به میدان رفته است و برخی از آن ها عملکرد درخشانی مقابل ستاره آرژانتینی داشته اند. اما لیونل مسی از یک دروازه بان به طور ویژه ای تمجید کرده است.

در سال 2015، لیونل مسی بهترین دروازه بانی را که مقابل او بازی کرده بود، معرفی کرد. وقتی که از مسی در این باره پرسیده شد، او گفت:" درباره عملکرد فریزر فورستر مقابل ما تا مدت ها صحبت می شد. در یک بازی که در اسکاتلند با او روبرو شدیم، عملکردی فراتر از یک انسان داشت. این بهترین عملکرد یک دروازه بان بود که تاکنون دیده بودم."

اشاره مسی به بازی بارسلونا مقابل سلتیک در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2012/13 بوده است؛ جایی که سلتیک که در کشور اسکاتلند موفق شد با نتیجه دو بر یک بارسلونا را شکست دهد. در آن بازی البته تک گل بارسلونا را لیونل مسی در دقیقه 91 به ثمر رساند.

فریزر فورستر در آن زمان دروازه بان سلتیک بود و عملکردی خیره کننده مقابل بارسلونا داشت. فورستر در حال حاضر 35 سال سن دارد و از سال 2022 در تاتنهام حضور دارد.

1470