تصمیم چهره جنجالی برای بازگشت به فوتبال

تصمیم چهره جنجالی برای بازگشت به فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن اسبق پرسپولیس قصد دارد در قامت مربی به دنیای فوتبال برگردد.

به گزارش فوتبالی، شیث رضایی از جمله چهره‌های فوتبال ایران است که هر چقدر در زمان بازیگری خود در متن حواشی و جنجال‌ها قرار داشت، بعد از آویختن کفش‌هایش از متن اخبار و رسانه‌ها کاملا دور شد. او که به دلیل تعصبش به پرسپولیس نزد هواداران این تیم محبوبیت بالایی داشت، در سال‌های اخیر حتی در قامت کارشناس و پیشکسوت هم چندان به مسائل مختلف این تیم نپرداخته بود. البته خودش این دوری را عمدی و به خاطر فراموش کردن یکسری حواشی عنوان کرده است.

با همه اینها او حالا تصمیم گرفته بار دیگر به دنیای مستطیل سبز برگردد .شیث که به گفته خودش قصد بازگشتی قوی به فوتبال دارد می‌خواهد با اخذ مدارک B و A آسیا کارش را به عنوان مربی رسما آغاز کند. خودش در این باره به آنا گفته است: «در حال حاضر مدرک C مربیگری را دارم و تا یک سال و نیم آینده مدارک مربیگری B و سپس A آسیا را خواهم گرفت. هر چه روال قانونی باشد را پشت سر خواهم گذاشت و سعی می‌کنم تا علم مربیگری‌ام را افزایش دهم.»

مدافع اسبق پرسپولیس به این نکته هم اشاره کرد که چه لیگی را به عنوان شروع کارش مد نظر دارد: « می‌خواهم از لیگ دسته دوم مربیگری را آغاز کنم و با کسب تجربه لازم به مراحل بالاتر بیایم. حتماً می‌روم به سوی کسب تجربه تا بتوانم در عرصه مربیگری به موفقیت برسم.»

6442