هشدار پپ گواردیولا به ستاره انگلیسی

هشدار پپ گواردیولا به ستاره انگلیسی

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی به فیل فودن ستاره انگلیسی هشدار داد که در فصل آینده احتمالاً در پست های زیادی بازی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، گواردیولا ادعا می کند که بازی کردن فودن در پست های مختلف می تواند یک سلاح مخفی برای سیتیزن ها در فصل آینده باشد، اما بازی کردن در پست هافبک، نیاز به کمی زمان دارد تا بتواند در آن پست، جا بیافتد. فودن در فصل گذشته بیشتر در وسط زمین بازی کرد و البته خودش ترجیح می دهد بیشتر در کناره ها بازی کند. 

به نقل از سایت گل، سیتیزن ها امروز از ساعت 18:30 در ورزشگاه ومبلی از چهارچوب فینال کامیونیتی شیلد به مصاف آرسنال خواهند رفت. گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "فیل می تواند در پنج پست بازی کند. مهاجم، وینگر چپ، وینگر راست و هافبک هجومی. او می تواند همه جا بازی کند. در وسط زمین، او باید از خیلی جهات، مراقب باشد و به کمی زمان بیشتری نیاز دارد تا متوجه شود چه کارهایی باید انجام دهد. مخصوصاً در فاز دفاعی. او باید بداند که در موقعیت تک به تک چه کار کند، چه زمانی به محوطه جریمه برود و چه مواقعی به خط دفاعی اضافه شود. خیلی مهم است که چنین بازیکنی در ترکیب اصلی داشته باشیم که بتواند در پنج پست مختلف بازی کند."

4416