سپاهانِ بدون ستاره‌ برابر تراکتورِ تا دندان مسلح؟

سپاهانِ بدون ستاره‌ برابر تراکتورِ تا دندان مسلح؟

                                 

پایگاه خبری فوتبالی- در شرایطی که کارت بازیکنان تراکتور صادر شده، مشخص نیست که سپاهان بتواند خریدهای جدیدش را به میدان بفرستد.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که سازمان لیگ امروز یکشنبه را به‌عنوان آخرین مهلت تحویل لایحه بودجه باشگاه‌ها اعلام کرده بود، به نظر سه باشگاه سپاهان، استقلال و پرسپولیس کمی دیرتر مدارک خود را تحویل داده‌اند.

 سازمان لیگ پیش‌تر هشدار داده بود که اگر باشگاه‌ها در موعد مقرر سقف بودجه خود را اعلام نکنند، در هفته نخست لیگ نمی‌توانند از بازیکنان جدیدی که جذب کرده‌اند استفاده کنند و باید با ۱۴ بازیکن فصل قبل به مصاف رقبا بروند.

دیروز همچنین سازمان لیگ کارت بازیکنان سه باشگاه تراکتور، ملوان و نساجی را صادر کرد. این در شرایطی است که ممکن است سپاهان و سرخابی‌ها نتوانند از خریدهای جدید خود در دیدارهای هفته نخست استفاده کنند و باید بدون ستاره‌هایشان به میدان برود.

جالب اینکه در یکی از مهم‌ترین بازی‌های نخست، پنجشنبه هفته جاری سپاهان و تراکتور در نقش‎‌جهان به مصاف هم می‌روند. در شرایطی که خیال پاکو خمز آسوده است و می‌توانند از تمامی نفرات خود در این دیدار حیثیتی و حساس بهره ببرد، سپاهانی‌ها وضعیت مشخصی ندارند و ممکن ژوزه مورایس نتواند از خریدهای جدید در ترکیب تیمش بهره ببرد.

اگر چنین اتفاقی بیافتد، سپاهان باید بدون ستاره‌هایی مثل رضا اسدی و کاوه رضایی برابر تراکتوری صف‌آرایی کند که حسابی تیم خود را تقویت کرده است. شروع سختی که سپاهان در این فصل داشت می‌تواند با لجاجت مدیران این باشگاه در ارسال به‌موقع لایحه بودجه سخت‌تر هم بشود.

2509