هیجان‌زدگی بازیکنان آرسنال برای تقابل با منچسترسیتی

هیجان‌زدگی بازیکنان آرسنال برای تقابل با منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا سرمربی آرسنال می گوید که او و بازیکنانش درباره بازی با منچسترسیتی بسیار هیجان زده هستند. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه از ساعت 18:30 به وقت تهران در استادیوم ومبلی، تیم های آرسنال و منچسترسیتی فینال کامیونیتی شیلد را برگزار خواهند کرد و آرتتا می گوید که بازیکنانش بی صبرانه منتظر شروع این دیدار هستند. 

سرمربی اسپانیایی در نشست خبری پیش از بازی گفت: "خوشحالیم که در یک فینال بازی می کنید و فرصت این را داریم که جام ببریم. مقابل تیمی قدرتمند بازی داریم و احتمالاً بهترین تیم اروپا هستند، پس می دانیم باید چه استانداردهایی در این بازی داشته باشیم تا برنده شویم. اتفاقی که فصل گذشته افتاد با اتفاقی که قرار است این فصل رخ دهد، فرق خواهد داشت. دیگر تیم ها نیز مثل ما قوی تر شده اند. آرزو می کردم که داستان به همین سادگی باشد، اما متاسفانه اینطور نیست."

ما می خواهیم در تک تک رقابت ها بجنگیم و به دنبال بهترین فرصت ها باشیم، اما باید این را ثابت کنیم. کاری که ما در فصل گذشته انجام دادیم برای رسیدن به بزرگ ترین جام کافی نبود و باید بهتر شویم. سیتی در چند سال گذشته ثبات خودش را به رخ کشده و من احترام زیادی برای آن ها قائل هستم."

4416