خط و نشان گواردیولا برای آرسنال پیش از فینال کامیونیتی شیلد

خط و نشان گواردیولا برای آرسنال پیش از فینال کامیونیتی شیلد

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی اذعان کرد که آن ها هنوز تشنه فتح جام ها هستند و می خواهند آرسنال را شکست دهند. 

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه از ساعت 18:30 به وقت تهران، تیم های آرسنال و منچسترسیتی، فینال کامیونیتی شیلد را در ورزشگاه ومبلی برگزار خواهند کرد. این دو تیم در فصل گذشته رقابت طولانی بر سر قهرمانی لیگ برتر انگلیس داشتند و با اینکه شاگردان میکل آرتتا برای بخش اعظمی از فصل، صدرنشین بودند، اما در نهایت سیتیزن ها تحت هدایت گواردیولا به قهرمانی رسیدند. 

به نقل از سایت اسکای اسپورتس، گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "معمولاً وقتی شما جام های زیادی فتح می کنید، آن ها به شما فرصت می دهند که برای جام های بیشتری بجنگید. این هفته با آرسنال و هفته بعد با سویا در سوپر کاپ اروپا بازی داریم. فرصت خوبی برای فتح یک جام دیگر داریم. البته ما می خواهیم برای قهرمانی بجنگیم. می دانیم در بهترین وضعیت خود قرار نداریم. امیدوارم ذهنیت برنده بازیکنان به داد ما برسد تا بتوانیم با آرسنال بجنگیم. فراز و نشیب های زیادی در این فصل خواهیم داشت. نباید امتیازات زیادی از دست بدهیم. همه بازیکنان به جز متئو کواچیچ آماده بازی کردن هستند."

4416