شکست غافلگیرکننده الاتحاد عربستان برابر الهلال عربستان

شکست غافلگیرکننده الاتحاد عربستان برابر الهلال عربستان

پایگاه خبری فوتبالی- حساس ترین بازی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام ملک سلمان با برد الهلال عربستان برابر الاتحاد عربستان همراه شد.

به گزارش فوتبالی، جدال دو تیم پرطرفدار فوتبال عربستان که به لقب «ال کلاسیکو فوتبال عربستان» معروف است، به قضاوت "جاسم عبدالرحمان"  از قطر و با حضور گسترده طرفداران دو باشگاه در شهر طائف برگزار شد.

در این دیدار مهیج تیم الهلال در دقیقه ۱۴ توسط "سرگی میلینکوویچ ساویچ" هافبک ۲۸ ساله صربستانی به گل اول رسید.

تیم الاتحاد عربستان که با پنج تغییر نسبت به بازی آخر مرحله گروهی برابر الشرطه این بازی را شروع کرد، از همان ابتدا در خط دفاع متزلزل ظاهر شد و در دقیقه ۴۸ بازی توسط "سالم الدوسری" از روی نقطه پنالتی گل دوم را هم دریافت کرد.

در دقیقه ۵۶ "رومارینیو" تک گل الاتحاد را به ثمررساند که همین گل باعث امیدواری طرفدران این تیم برای جبران نتیجه شد اما تیم الهلال که در این بازی منسجم نشان داد و تنها با یک تغییر نسبت به بازی با الرجا مراکش  مسابقه را شروع کرده بود، در دقیقه ۷۰ توسط "مالکوم" برای بار سوم دروازه  زرد و آبی پوشان را باز کرد.

لحظه مهم بازی ضربه پنالتی اعلام شده به سود الاتحاد در دقیقه ۷۸ بازی بود که می توانست جریان بازی را تغییر دهد اما این ضربه را "کریم بنزما" که در مجموع شب کم فروغی را سپری کرد به تیرک عمودی دروازه الهلال کوبید.

در نهایت الهلال این بازی مهم را ۳ بر یک برد تا با برنده بازی الشباب عربستان و الوحده امارات در مرحله نیمه نهایی مسابقه دهد. 

۱۹۷۹