نظر تن هاگ درباره ستاره 72 میلیونی جدید منچستریونایتد

نظر تن هاگ درباره ستاره 72 میلیونی جدید منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی هلندی منچستریونایتد به تعریف و تمجید از راسموس هویلوند پرداخت و در ادامه او را به چالش کشید تا ثابت کند ارزش 72 میلیون پوندی که برایش خرج شد را دارد.

به گزارش فوتبالی، هویلوند در روز سه شنبه به شهر منچستر پرواز کرد و بعد از آن، تست های پزشکی را در کارینگتون با موفقیت پشت سر گذاشت و حالا به صورت رسمی، بازیکن منچستریونایتد محسوب می شود. این ستاره 20 ساله قراردادی پنج ساله تا 2028 امضا کرد و البته بندی در قرارداد او وجود دارد که به شیاطین سرخ اجازه می دهد که تا یک سال اضافه، قراردادش را تمدید کنند. 

به نقل از سایت گل، سرمربی هلندی سابق آژاکس راجع به هویلوند گفت: "فکر می کنم او پتانسیل بسیار زیادی دارد. او یک مهاجم واقعی است. خیلی خوب پرس می کند و رو به دروازه قرار دارد. از نظر فیزیکی بی نظیر است. فکر می کنم با توجه به بالانس ترکیب حال حاضر، ما به مهاجمی مثل او نیاز داشتیم. در نهایت، او باید ثابت کند که ارزش این همه پول را دارد. ما به بازیکنان گرسنه نیاز داریم، بازیکنی که فکر و ذهنش، فقط درگیر منچستریونایتد و فتح جام باشد و در هر بازی بخواهد گل بزند. "

4416