من سریع‌ترین بازیکن چلسی در فصل قبل بودم

من سریع‌ترین بازیکن چلسی در فصل قبل بودم

پایگاه خبری فوتبالی - پیر امریک اوبامیانگ مهاجم گابنی جدید مارسی ادعا کرد که در فصل گذشته، سریع ترین بازیکن چلسی، او بوده و هنوز می تواند در بالاترین سطح، فوتبال بازی کند.

به گزارش فوتبالی، کاپیتان گابنی سابق آرسنال، بعد از جنگ و دعوا با میکل آرتتا، از این باشگاه جدا شد و به بارسا پیوست و تنها پس از 6 ماه حضور در تیم بارسلونا به چلسی رفت تا دوباره زیر نظر توماس توخل کار کند که در آن زمان هدایت چلسی را در دست داشت. توخل و اوبامیانگ در دورتموند باهم کار کرده بودند، هرچند دوران حضور آن‌ها کنار هم در چلسی، تنها یک بازی طول کشید و توماس توخل از سمت سرمربیگری چلسی اخراج شد. اوبامیانگ در دوران حضور سرمربی‌های بعدی چلسی یعنی پاتر و لمپارد جایی در ترکیب چلسی نداشت و حتی از لیست این تیم برای مراحل حذفی لیگ قهرمانان کنار گذاشته شد و حالا در این تابستان به مارسی پیوست. 

به نقل از سایت گل، اوبامیانگ که در ماه ژوئن 34 ساله شد، به خبرنگاران گفت: "هنوز احساس خیلی خوبی دارم. فصل گذشته رکورد سریع ترین بازیکن، در اختیار خودم بود و فکر می کنم می توانم در بالاترین سطح بازی کنم."

اوبامیانگ پیش از این، سابقه بازی در لیگ فرانسه را داشته و در گذشته پیراهن تیم های سن اتین، دیژون، لیل و موناکو را بر تن کرده است.

4416