رسمی؛ بوفون به تیم ملی ایتالیا برگشت

رسمی؛ بوفون به تیم ملی ایتالیا برگشت

پایگاه خبری فوتبالی - درست در همان هفته ای که خبر بازنشستگی جیانلوئیجی بوفون پس از سه دهه حضور در سطح اول فوتبال دنیا اعلام شد، حالا خبر می رسد که اسطوره فوتبال ایتالیا به تیم ملی کشورش برگشته است.

به گزارش فوتبالی، طبیعتا بوفون قرار نیست که به عنوان بازیکن برگردد بلکه به گفته گاتزتا دلوا اسپورت، او قرار است که سمت سرپرست تیم ملی ایتالیا را داشته باشد، سمتی که از زمان درگذشت جیانلوکا ویالی خالی مانده بود. 

جیانلوئیجی بوفون اسطوره فوتبال ایتالیا در پیامی در این باره نوشته است:" به تیم ملی برگشتم چرا که آن بچه ای که 30 سال پیش برای اولین بار مقابل دروازه کمپ تیم ملی ایتالیا قرار گرفت، هنوز می خواهد رویا پردازی کند و این رویا را در کنار هواداران فوتبال ایتالیا تجربه کند."

در سالهای اخیر، حال و روز فوتبال ایتالیا جنگی به دل نزده است. در حقیقت هر چند که آنها به قهرمانی یورو رسیدند اما دو غیبت متوالی در جام جهانی باعث شده تا هوادارانشان از اوضاع آنها راضی نباشند. آنها به عنوان مدافع عنوان قهرمانی یورو در مسابقات سال آینده حضور پیدا می کنند اما قطعا مهمتر از آن این است که به جام جهانی برگردند که البته با توجه به افزایش تعداد تیم ها، حضور ایتالیا در جام جهانی 2026 چندان هم اتفاق عجیبی نخواهد بود.

4125