واکنش باشگاه رئال مادرید به شایعه استعفای فلورنتینو پرز

واکنش باشگاه رئال مادرید به شایعه استعفای فلورنتینو پرز

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه رئال مادرید در بیانیه ای شایعات فضای مجازی در مورد استعفای فلورنتینو پرز را تکذیب کرد.

به گزارش فوتبالی، در ساعات اخیر شایعاتی در برخی صفحات توییتری مطرح شده بود که مدیر رئال مادرید قصد کناره گیری را دارد و در انتخابات بعدی ریاست باشگاه شرکت نمی کند که باشگاه رئال مادرید در بیانیه ای این خبر را تکذیب کرد.

از سویی در روزهای اخیر شایعاتی مطرح شده بود که زمین تمرین رئال مادرید یا همان شهرک ورزشی والدبباس قرار است که به نام فلورنتینو پرز تغییر کند که این شایعه هم تکذیب شد و اعلام شد که در دستور جلسه مجمع عمومی باشگاه، اشاره ای به این موضوع نشده است.

فلورنتینو پرز در دو دوره مدیریت رئال مادرید را به عهده داشته است، دوره اولش بین سالهای 2000 تا 2006 بود که پس از ناکامی ورزشی، پرز مجبور به استعفا شد. فلورنتینو از سال 2009 تا کنون مدیریت رئال مادرید را به عهده دارد که در این سالها هرگز رقیبی در انتخابات ریاست باشگاه نداشته است. در حقیقت تغییراتی که از جانب پرز در اساسنامه باشگاه رئال مادرید ایجاد شده، باعث شده تا روند نامزدی در انتخابات ریاست رئال مادرید بسیار دشوار باشد و به نظر می رسد که تا زمانی که خود پرز قصد کناره گیری را نداشته باشد، با توجه به اساسنامه، او همچنان ریاست باشگاه را به عهده داشته باشد.

4125