جدیدترین صید بارسلونا: هافبک آینده‌دار فرایبورگ

جدیدترین صید بارسلونا: هافبک آینده‌دار فرایبورگ

پایگاه خبری فوتبالی - فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که بارسلونا برای خرید نوآه دارویچ از باشگاه فرایبورگ به توافق رسیده است.

به گزارش فوتبالی، این هافبک که در سال 2006 متولد شده، با سه میلیون یورو نقد به علاوه پاداش بر اساس عملکرد راهی بارسلونا خواهد شد که قیمتش ممکن است به پنج میلیون یورو برسد. کاتالان ها با این خرید، تیم رزروهای خود را تقویت خواهند کرد و از تیم های انگلیسی و پی اس جی برای خرید این جواهر آلمانی سبقت گرفت. این بازیکن با درخشش در یوروی زیر 17 سال و قهرمانی در مسابقات، نامش را سر زبان ها انداخته بود. 

بارسلونا روز گذشته خبر بازگشت میشال زوک را به صورت رسمی اعلام کرده بود. آنها خرید میکایل فی مدافع میانی 19 ساله و سنگالی را هم نهایی کرده بودند. حالا بارسا در َآستانه خرید دارویچ قرار دارد و به نظر می رسد که هر چند که این باشگاه در خرید برای تیم بزرگسالان چندان موفق نبوده اما سعی کرده که جواهرات آینده فوتبال اروپا را به اکادمی خود جذب کند. 

نواه دارویچ، هافبکی چپ پا است که تکنیک و قدرت بدنی خوبی دارد و 184 سانتی متر قد دارد. این بازیکن حالا تلاش خواهد کرد تا خودش را در بارسا اتلتیک ثابت کند و بعد از آن نظر ژاوی را برای حضور در تیم بزرگسالان بارسلونا جلب کند. 

4125