بارسلونا و افزایش پیشنهاد خود برای مدافع راست وایادولید

بارسلونا و افزایش پیشنهاد خود برای مدافع راست وایادولید

پایگاه خبری فوتبالی - آبی و اناری ها در این تابستان به دنبال جذب مدافع راست هستند و به این ترتیب تلاش می کنند تا با خرید یک بازیکن برای این پست، ترکیب خود را کامل کنند.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر ژول کنده در بارسلونا در پست مدافع راست به میدان می رود. کنده یک مدافع وسط است که به اجبار در بارسا در پست دفاع راست به کار گرفته شده است.

یکی از گزینه هایی که بارسلونا برای پست مدافع راست در نظر دارد، ایوان فرسندا، مدافع راست جوان تیم رئال وایادولید است. این مدافع جوان در حال حاضر هجده سال سن دارد و یک بازیکن آینده دار به حساب می آید.

به گفته روزنامه اسپورت، بارسلونا می خواهد یک پیشنهاد ترکیبی 15 میلیون یورویی به وایادولید برای این مدافع راست بدهد. بارسا می خواهد 10 میلیون یورو به طور مستقیم به وایادولید برای این مدافع راست بدهد و 5 میلیون یورو هم در بند های قرارداد خرید این بازیکن اضافه کند. پیشنهاد قبلی بارسلونا به وایادولید برای خرید فرسندا 8 میلیون یورو بوده است که با مخالفت سران باشگاه وایادولید مواجه شده است.

بند فسخ قرارداد فرسندا 20 میلیون یورو است اما بارسلونا نمی خواهد این مبلغ را پرداخت کند و به دنبال خرید مدافع راست اسپانیایی با رقمی کمتر است.

1470