بایرن مونیخ بالاترین پیشنهاد تاریخ باشگاه خود را برای جذب کین ارسال کرد

بایرن مونیخ بالاترین پیشنهاد تاریخ باشگاه خود را برای جذب کین ارسال کرد

پایگاه خبری فوتبالی – بایرن مونیخ پیشنهادی 100 میلیون یورویی که رکورد نقل و انتقالاتی این باشگاه را خواهد شکست، برای جذب هری کین به تاتنهام ارائه کرده است.

به گزارش فوتبالی، هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس، در تمام طول تابستان، هدف اصلی نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ بوده است و سران دو باشگاه اخیرا دیداری در اینباره داشته اند. دو پیشنهاد بایرن مونیخ تا به اینجای کار توسط تاتنهام رد شده است در حالی که پیشنهاد دوم باواریایی‌ها 80 میلیون یورو بوده است و حالا طبق گزارش‌ها، پیشنهادی به ارزش 100 میلیون پوند برای هری کین به تاتنهام ارسال شده است. تاتنهامی‌ها برای فروش او شک داشتند اما مالک تیم برای فروش هری کین جهت جلوگیری از خروج رایگان او در تابستان آینده، به دنیل لوی، مدیر عامل این تیم فشار آورده است. 

بعید می‌رسد که بایرنی‌ها در صورت رد شدن این پیشنهاد، با پیشنهاد بهتری بازگردند و می‌خواهند که تاتنهام تصمیم خود را در رابطه با این موضوع هر چه سریع تر بگیرد.

تاتنهام در طول این تابستان، علی رغم اینکه کین تنها یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد، از حفظ ستاره 30 ساله خود مطمئن بوده است. تیم لندنی همچنان امیدوار است که کین قرارداد خود را تمدید کند و در تلاش است تا با اضافه شدن پوستکوگلو، تیم دوره جدیدی را آغاز کند.

2102