رونالدینیو بعدی در راه آث میلان

رونالدینیو بعدی در راه آث میلان

پایگاه خبری فوتبالی – یونس موسی، بازیکن آمریکایی که در آستانه پیوستن به تیم میلان قرار دارد، قرار است شماره 80 این تیم را بر تن کند، شماره‌ای که پیش‌تر رونالدینیو در میلان آن را بر تن می‌کرد.

به گزارش فوتبالی، این هافبک 20 ساله با قراردادی به ارزش 20 میلیون یورو، به انتقال به سن سیرو نزدیک شده است. این هافبک با استعداد، در ایتالیا در حال گذراندن تست‌های پزشکی خود است تا به زودی انتقالش از اسپانیا به مقصد ایتالیا را تکمیل کند. موسی قراردادی 5 ساله را با روسونری به امضا خواهد رساند و به هم وطنش، کریستین پولیسیچ خواهد پیوست. او به 8 امین خرید نقل و انتقالاتی میلانی‌ها در این تابستان تبدیل خواهد شد.

به نقل از کالچو مرکاتو، موسی که در والنسیا پیراهن شماره 4 را بر تن می‌کرد، علاقه خود را به پوشیدن پیراهن شماره 80 میلان ابراز کرده است. این بازیکن که متولد شهر نیویورک است، یکی از طرفداران رونالدینیو، اسطوره برزیلی سابق میلان است و مایل است تا پیراهنی که پیش‌تر در بین سال‌‌های 2008 تا 2011 بر تن این ستاره برزیلی بوده است را انتخاب کند.

موسی که در 108 بازی برای والنسیا، 5 گل و 3 پاس گل را به ثبت رسانده است، در سالیان اخیر پیشرفت خوبی داشته است و امیدوار است با پوشیدنش شماره پیراهن الگوی خود، عملکرد خوبی در ایتالیا از خود به جای بگذارد.

2102