عکس؛ تمرین حرکات آکروباتیک در پاریسن ژرمن

عکس؛ تمرین حرکات آکروباتیک در پاریسن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی - لوییز انریکه، سرمربی اسپانیایی پاری سن ژرمن در تمرینات پی اس جی یک کار ویژه را با بازیکنان خود تمرین کرد و آن هم زدن ضربات آکروباتیک بود.

به گزارش فوتبالی، این تمرین به شرایط بدنی بازیکنان و انعطاف پذیری بیشتر آن ها کمک می کند و موجب می شود تا بازیکنان در شرایط سخت و غیر عادی هم بتوانند به توپ ضربه بزنند و برای شوتزنی یا حتی پاس دادن به دیگر بازیکن ها، صرفا منتظر این نباشند که یک توپ خوب و در شرایطی مناسب به آن ها برسد.

پی اس جی در بازی دوستانه اخیر خود مقابل چونبوک موتورز در کشور ژاپن موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و عملکرد خوبی داشت. همه می دانند که هدف اصلی پاری سن ژرمن قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا است و لوییز انریکه هم به همین دلیل به عنوان سرمربی پی اس جی انتخاب شده است. گالتیه به دلیل ناکامی در چمپیونزلیگ از این تیم اخراج شد و باید دید که لوییز انریکه می تواند پاری سن ژرمن را قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا کند و ناصر الخلیفی را به رویای دیرینه ای که دارد برساند یا خیر. در حال حاضر قضیه کیلیان امباپه موضوع اصلی پی اس جی در رسانه های مختلف است.

1471