مهر تایید سهیل مهدی بر نامه تهدید‌آمیز فیفا/ سیرجان، شهر پایلوت سازمان لیگ برای ورود بانوان

مهر تایید سهیل مهدی بر نامه تهدید‌آمیز فیفا/ سیرجان، شهر پایلوت سازمان لیگ برای ورود بانوان

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ می‌گوید گرما تنها دلیل تغییر برنامه هفته‌های ابتدایی لیگ برتر نبوده است.

به گزارش فوتبالی، سازمان لیگ به علت گرمای هوا و تعطیلی هیات دولت، لیگ را شروع نشده یک هفته به عقب انداخت. با این وجود کمتر کسی پذیرفت که گرما تنها دلیل تغییر برنامه‌ای است که از مدت‌ها قبل اعلام شده است.

سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ هم در گفت‌وگویی که با برنامه مجله فوتبال شبکه خبر داشت، این موضوع را تایید کرد گفت که علاوه بر گرما، فراهم نشدن زیرساخت‌ها برای ورود بانوان هم باعث این تصمیم شده است. او همچنین اعلام کرد نامه‌ای که چند وقتی است شایعه شده، از فیفا رسیده است. 

مهدی همچنین توضیح داد که این نامه برای فوتبال ما خوشایند نیست و برخی نگرانی‌ها را به وجود آورد. گفته می‌شود در این نامه فدراسیون فوتبال ملزم شده تا مسابقات فصل آینده لیگ در تمامی ورزشگاه‌ها را با حضور بانوان برگزار کند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ همچنین اعلام کرد که هفته آینده اگر شرایط فراهم باشد، یک شهر یعنی در سیرجان بانوان به ورزشگاه خواهند رفت. در واقع به نظر می‌رسد ورود تماشاگران خانم در سیرجان تست خواهد شد و در صورت مساعد بودن شرایط، این اتفاق در سایر شهرها و ورزشگاه‌ها هم تکرار می‌شود.

بنابراین دیدار چهارشنبه هفته آینده گل‎‌گهر برابر فولاد خوزستان به اولین مسابقه لیگ برتر در خارج از پایتخت تبدیل خواهد شد که بانوان هم آن را از نزدیک به تماشا می‌نشینند.

2509