جانشین هری کین از آرژانتین می‌آید

جانشین هری کین از آرژانتین می‌آید

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین خودش را برای جدایی از تاتنهام آماده می کند. در حقیقت به نظر می رسد که بایرن مونیخ مقصد احتمالی این بازیکن باشد.

به گزارش فوتبالی، حالا سزار لوئیز مرلو خبرنگار آرژانتینی گزارش داده است که تاتنهام در آستانه خرید آلخو ولیز قرار دارد. در حقیقت این مهاجم قرار است که راه حضور در تیم انگلیسی را در پیش بگیرد. این مهاجم که در روساریو سنترال توپ می زند، هنوز تصمیم نگرفته که در تابستان به تاتنهام ملحق شود یا زمستان. در حقیقت روساریو می خواهد او را تا پایان فصل لیگ آرژانتین حفظ کند در حالی که پوستکوگلو می خواهد این مهاجم را همین حالا داشته باشد.

ولیز با وجود آن که فقط 19 سال سن دارد، به ستاره اصلی روساریو سنترال تبدیل شده است. این بازیکن با درخشش در جام جهانی زیر 20 سال، نامش را سر زبان ها انداخت و در فصل جاری در 20 بازی یازده گل زده است و در تیم زیر 20 سال آرژانتین هم در چهار بازی سه گل به ثمر رسانده بود. 

این مهاجم در روزهای اخیر با میلان مذاکراتی انجام داده بود اما به نظر می رسد که تاتنهام مقصد احتمالی او خواهد بود تا به جانشین هری کین تبدیل شود.  آلخو ولیز که لقب "ال هردرو"  (به معنی جانشین) را دارد، مهاجمی بسیار کامل است که قوای بدنی بسیار بالایی دارد و شخصیت او شبیه یک گلادیاتور است. این بازیکن فقط 19 سال سن دارد که به خوبی ضربات اول را می زند و در ضربات هوایی نیز خیلی خوب کار می کند. پای تخصصی او، پای راستش است و قدرت شوتزنی بالایی هم دارد.

4125