دمبله برای امضای قرارداد راهی پاریس شد

دمبله برای امضای قرارداد راهی پاریس شد

پایگاه خبری فوتبالی - عثمان دمبله راهی پاریس شد. وینگر فرانسوی روز پنجشنبه از فرودگاه ال پرات در بارسلونا راهی پایتخت فرانسه شد. 

به گزارش فوتبالی، انتقال دمبله به پی اس جی در آستانه نهایی شدن است و به نظر می رسد که این انتقال در 24 ساعت آینده به صورت رسمی اعلام شود.  دمبله به همراه خانواده اش راهی پاریس شده است و انتظار می رود که در ساعات آینده ، انتقالش به پی اس جی به صورت رسمی اعلام شود. اردوی بارسلونا شب گذشته از آمریکا برگشت و دمبله نیز امروز ظهر راهی پاریس شد. 

پی اس جی برای خرید دمبله 50 میلیون یورو خواهد پرداخت که بر اساس قرارداد، قرار بود که نیمی از این مبلغ به عثمان برسد و حالا باید دید که آیا این بازیکن حاضر شده بخشی از پولش را به کاتالان ها ببخشد یا نه. 

پی اس جی به دنبال تقویت ترکیبش در خط حمله بود و دمبله را گزینه ای مناسب و مقرون به صرفه می دید. در حقیقت بند آزادسازی این بازیکن باعث می شد تا قیمتش فقط 50 میلیون یورو باشد که برای بارسلونا مبلغ کاملا قابل قبولی است. 

بارسلونا با جدایی دمبله باید در فکر تقویت ترکیبش در خط حمله باشد که ژاوی در حال بررسی گزینه های مختلف نظیر کاراسکو و برناردو سیلوا است.

4125