بازگشت درخشان نیمار با دو گل و یک پاس گل؛ رئالی سابق هم گل زد

بازگشت درخشان نیمار با دو گل و یک پاس گل؛ رئالی سابق هم گل زد

پایگاه خبری فوتبالی - پی اس جی بالاخره در آخرین بازی تور آسیایی خود در مقابل جونبوک موتورز از کره جنوبی، رنگ خوشبختی را دید.

به گزارش فوتبالی، نیمار با دو گل و یک پاس گل بدون تردید ستاره اصلی میدان بود. نیمار امید زیادی دارد تا بالاخره با حضور مربی محبوبش لوئیز انریکه بتواند به روزهای اوجش برگردد. حالا با جدایی مسی و قرار گرفتن امباپه در لیست خروج،  این نیمار است که به ستاره اصلی تیم تبدیل شده است و شاید این فصل بهترین فرصت باشد تا ارزشهایش را نشان بدهد.

پی اس جی توانست در مقابل نماینده کره جنوبی با نتیجه سه بر صفر پیروز شود که مارکو اسنسیو یکی از چهره های تازه وارد پی اس جی نیز در این بازی گلزنی کرد. در حقیقت روی این گل، نیمار یک پاس گل زیبا با پشت پا داد.

نیمار پس از مدتها مصدومیت بالاخره در ترکیب اصلی پی اس جی قرار گرفت. این بازیکن پنج ماه بود که بازی نکرده بود اما در بازگشت به میادین نشان داد که شرایط خوبی دارد.  نیمار همواره ثابت کرده که اگر سرحال باشد، مهارنشدنی است. هواداران پی اس جی امید زیادی دارند که نیمار بالاخره در هفتمین فصل حضورش در تیمشان بتواند ثابت کند که ارزش تبدیل شدن به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال را داشته است و دوباره در میانه فصل اسیر حاشیه ها و جنجال ها نباشد.

4125