النصر، جدیدترین مشتری مدافع بارسلونا

النصر، جدیدترین مشتری مدافع بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در تلاش است تا با جدایی برخی بازیکنان مازاد، لیست خود را خلوت تر کند که البته کار چندان آسانی پیش روی آنها نیست.

به گزارش فوتبالی، حالا موندودپورتیوو گزارش داده است که النصر یعنی همان تیم کریستیانو رونالدو در تلاش است تا کلمنت لنگله مدافع مازاد بارسلونا را به خدمت بگیرد. ژاوی اعتقادی به لنگله ندارد و درها را به روی جدایی او باز کرده است. از سویی کاتالان ها با رفتنش می توانند حجم دستمزدها را کم کنند و جا را برای چهره های جدید باز کنند چرا که به دنبال خرید برناردو سیلوا و کانسلو هستند تا ترکیب قدرتمندی را برای فصل اینده تشکیل بدهند.

در حقیقت النصر در پست های مختلفی خودش را تقویت کرده اما لوئیز کاسترو سرمربی این تیم اعتقاد دارد که تیمش باید در فاز دفاعی نیز تقویت شود و آنها می خواهند با جذب لنگله این مشکل را حل کنند. به نظر می رسد که بارسلونا مشکلی با این انتقال ندارد و در حال حاضر مشکل اصلی این است که خود این بازیکن رضایت بدهد که راهی فوتبال عربستان شود. لنگله در حضور قرضی در تاتنهام، عملکرد قابل قبولی داشت اما فعلا تیم انگلیسی اقدامی برای بازگرداندن او و قطعی کردن قراردادش نداشته است. کلمنت تصور می کند که هنوز می تواند در سطح اول فوتبال اروپا بازی کند و شاید به همین دلیل به پیشنهاد عربستانی ها پاسخ منفی بدهد.

4125