توافق لوکاکو با یوونتوس/ حالا همه چیز به ولاهوویچ بستگی دارد

توافق لوکاکو با یوونتوس/ حالا همه چیز به ولاهوویچ بستگی دارد

پایگاه خبری فوتبالی - آخرین گزارش ها حاکی از آن است که روملو لوکاکو با باشگاه یوونتوس بر سر قراردادی سه ساله به توافق رسیده است و حالا همه چیز به تصمیم نهایی دوشان ولاهوویچ بستگی دارد.

به گزارش فوتبالی، ستاره سابق منچستریونایتد پس از احیای خودش در اینتر زیر نظر کونته تصمیم گرفت به چلسی بازگردد، اما اصلاً زمان خوبی را در استمفورد بریج سپری نکرد و با انتقال قرضی به اینتر بازگشت. او توانست با نراتزوری به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد، اما در آن جا با نتیجه 1-0 مغلوب منچسترسیتی شد. در حالی که نراتزوری می خواست لوکاکو را دوباره به صورت قرضی بازگرداند، اما خبر رسید که این مهاجم بلژیکی به صورت مخفیانه در حال مذاکره با یوونتوس است که باعث شد تمامی درهای بازگشتش به نراتزوری به روی او بسته شود. حالا یووه می خواهد ولاهوویچ را به چلسی بفروشد و در ازای این مهاجم صرب، لوکاکو را جذب کند. 

به نقل از سایت گل، دی مارتزیو خبرنگار معتبر ایتالیایی ادعا کرد که این دو باشگاه در حال بررسی معاوضه مهاجمان خود هستند و حتی لوکاکو با باشگاه یوونتوس به توافقات شخصی دست یافته است. چلسی نیز واقعاً دوست دارد مهاجمی مثل ولاهوویچ را به خدمت بگیرد، اما گفته می شود که این مهاجم صربستانی علاقه ای به ترک تورین ندارد.

4416