واکنش سرمربی یوونتوس به معاوضه ولاهوویچ با لوکاکو

واکنش سرمربی یوونتوس به معاوضه ولاهوویچ با لوکاکو

پایگاه خبری فوتبالی - ماسیمیلیانو آلگری سرمربی ایتالیایی یوونتوس می گوید که با تصمیم این باشگاه مبنی بر معاوضه دوشان ولاهوویچ با روملو لوکاکو کنار خواهد آمد. 

به گزارش فوتبالی، در یک هفته اخیر، شایعات راجع به علاقه چلسی به دوشان ولاهوویچ مهاجم بااستعداد صربستانی یوونتوس بسیار داغ است و مائوریسیو پوچتینو سرمربی چلسی حاضر است برای خرید ولاهوویچ، روملو لوکاکو را به یوونتوس بدهد. البته بیانکونری در وضعیت اقتصادی آشفته ای قرار دارد و این معامله می تواند از نظر مالی به سود آن ها باشد. 

به نقل از سایت گل، آلگری در گفت و گویی با خبرنگاران گفت: "من از ترکیبی که فعلاً در اختیار دارم، راضی هستم، اما پیشنهاداتی به ما شده است که باید از نظر مالی و اقتصادی آن ها را ارزیابی کنیم و به نظر پیشنهادات بدی به نظر نمی رسند. من مشکلی با خروج بازیکنانم ندارم و خودم را به راحتی با شرایط و تیم جدید وفق خواهم داد."

چلسی به هر دری می زند تا از شر روملو لوکاکو خلاص شود و حتی حاضر است برای فروش لوکاکو، ضربه اقتصادی سنگینی به خودشان بزند. تاد بولی برای لوکاکو 40 میلیون پوند می خواهد، اما منابع ایتالیایی و انگلیسی اعلام کرده اند که ممکن است با قیمتی پایین تر نیز راضی به فروش ستاره بلژیکی خود شود.

4416