واکنش کاپیتان بارسلونا به خروج ستاره فرانسوی

واکنش کاپیتان بارسلونا به خروج ستاره فرانسوی

پایگاه خبری فوتبالی - سرخی روبرتو کاپیتان اول بارسلونا در فصل آینده اعتراف کرد که از خروج عثمان دمبله از این باشگاه بسیار ناراحت است و انتظار چنین چیزی را نداشت.

به گزارش فوتبالی، فابریتزیو رومانو و دیگر منابع معتبر در حوزه نقل و انتقالات به صورت رسمی اعلام کردند که پاریسن ژرمن در آستانه جذب عثمان دمبله تنها با مبلغ پنجاه میلیون پوند است. آن ها در روز یک آگوست به لالیگا اعلام کردند که مبلغ بند فسخ ستاره فرانسوی را واریز خواهند کرد و حالا خبر می رسد که خود دمبله نیز مشکلی بابت رفتن به پارک دو پرنس ندارد. 

به نقل از سایت گل، سرخی روبرتو راجع به این موضوع گفت: "ناراحت هستم. او بازیکن بسیار مهمی برای ما است. ما دوست داشتیم که او با بارسلونا بماند، چون برای سالیان طولانی است که در این باشگاه توپ می زند و همگی او را دوست داریم. اما نمی توانیم برای همیشه ناراحت باشیم. باید به مسیر خود ادامه دهیم، چون هنوز بازیکنان بزرگی در ترکیب خود داریم و می توانیم با هر تیمی رقابت کنیم."

"من واقعاً دمبله را دوست دارم و از اینکه دارد بارسلونا را ترک می کند، ناراحت هستم. به هر حال بهترین ها را برای او آرزو می کنم."

4416