جدال داغ الهلال و الاتحاد در جام ملک سلمان

جدال داغ الهلال و الاتحاد در جام ملک سلمان

پایگاه خبری فوتبالی- با پایان بازی های گروه اول و دوم مسابقات قهرمانان کشورهای عربی «جام ملک سلمان»، جدال داغ تیم های الهلال و الاتحاد در مرحله یک چهارم نهایی قطعی شد.

به گزارش فوتبالی، در بازیهای پایانی گروه دوم جام ملک سلمان، تیم الاتحاد با گل های "احمد بامسعود" و "کریم بن زما" در مقابل تک گل "عبدالمجید ابوبکر" مقابل الشرطه عراق به برتری ۲ بر یک رسید.

الاتحاد با این برد ۹ امتیازی شد و درصدر جدول گروه اول ایستاد. الشرطه هم با ۴ امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. 

در دیگر بازی گروه اول مصاف تیم های تونسی الصفاقسی و الترجی با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این گروه الترجی با ۲ و الصفاقسی با یک امتیاز از دور مسابقات کنار رفتند.

بدین ترتیب در مرحله یک چهارم نهایی روز شنبه مسابقه تیم های السد قطر و الشرطه عراق و جدال مهم الاتحاد و الهلال برگزار خواهد شد. 

روز پنج شنبه هم بازیهای پایانی گروه های ۳ و ۴ برگزار خواهد شد. در گروه ۳ تیم های النصر و الشباب ۴ امتیازی هستند و الزمالک مصر با ۳ امتیاز فرصت صعود را خواهد داشت. در گروه ۴ هم صعود تیم های الرجا مراکش والوحده امارات از هم اکنون قطعی است. 

۱۹۷۹