سه بازیکنی که در تور پیش فصل بارسلونا حتی یک دقیقه هم بازی نکردند

سه بازیکنی که در تور پیش فصل بارسلونا حتی یک دقیقه هم بازی نکردند

پایگاه خبری فوتبالی - سه بازیکن بارسلونا در تور پیش فصل این تیم در امریکا حتی یک دقیقه هم بازی نکردند.

به گزارش فوتبالی، ابی و اناری ها راهی آمریکا شدند و سه بازی دوستانه در این کشور داشتند. ویروس آنفلوانزای معده باعث شد تا بازیکنان بارسلونا نتوانند مقابل یوونتوس بازی کنند. آنها بعد از آن مقابل آرسنال با نتیجه پنج بر سه شکست خوردند، رئال مادرید را در دالاس با نتیجه سه بر صفر شکست دادند و در نهایت شب گذشته در لاس وگاس مقابل میلان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست پیدا کردند.

سه بازیکن بارسلونا اما در کل تور حتی یک دقیقه هم بازی نکردند : گاوی، لنگله و اینیگو مارتینز. اسپورت به بررسی دلایل غیبت این سه بازیکن پرداخته است. گاوی یکی از بازیکنان کلیدی بارسلوناست که به علت مصدومیت از ناحیه کمر در این سه بازی حضور نداشت.  این بازیکن هجده ساله البته در حال حاضر از مصدومیتش ریکاوری کرده و مشکلی برای شروع لالیگا ندارد.

کلمنت لنگله که کل فصل گذشته را قرضی در تاتنهام سپری کرد، در طول پیش فصل بارسلونا حضور دارد. او هم به علت مصدومیت و البته قرار داشتن در لیست فروش، در تور پی شفصل به میدان نرفت.  اینیگو مارتینز خرید تازه وارد بارسلونا نیز به علت مصدومیت همچنان نتوانسته اولین بازی خود را در پیراهن آبی و اناری داشته باشد. 

4125