استون ویلا به دنبال جذب هافبک رئال مادرید

استون ویلا به دنبال جذب هافبک رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در حال حاضر هشت هافبک در لیست خود دارد و به همین خاطر برخی باشگاه ها می خواهند از فرصت استفاده کنند و برخی بازیکنان رئال مادرید را با قیمت معقول به خدمت بگیرند.

به گزارش فوتبالی، اسپورت کاتالونیا گزارش داده است که استون ویلا در نظر دارد که با پرداخت 15 میلیون یورو دنی سبایوس هافبک رئال مادرید را به خدمت بگیرد. اونای امری تجربه کار کردن با سبایوس در آرسنال را دارد و از جذب این بازیکن استقبال کرده است.

سبایوس در همین تابستان قراردادش را با رئال مادرید تا سال 2027 تمدید کرد اما به علت مصدومیت در اردوی پیش فصل حضور نداشته است. این بازیکن فعلا در حال ریکاوری از مصدومیتش است اما می داند که در بازگشت از مصدومیت کار سختی دارد. آردا گولر یکی از رقبایش برای حضور در ترکیب هم فعلا مصدوم است اما لوکا مودریچ، تونی کروس، فدریکو والورده، جود بلینگام، اورلین شوامنی و ادواردو کاماوینگا دیگر رقبای او برای حضور در ترکیب هستند. سبایوس می داند که برای این که بتواند سال آینده در یورو حضور داشته باشد، باید در فصل آینده صاحب دقایق شود که با توجه به ترافیک در خط هافبک رئال مادرید، چنین چیزی برایش دشوار است و شاید به همین دلیل در یک ماه آینده به پیشنهاد تیم انگلیسی پاسخ مثبت بدهد.

4125