مصدومیت مدافع رئال مادرید به علت اصابت توپ!

مصدومیت مدافع رئال مادرید به علت اصابت توپ!

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی رئال مادرید تمرین بامداد چهارشنبه را به علت مصدومیت، لنگ لنگان ترک کرد و بدین ترتیب احتمالا بازی مقابل یوونتوس را از دست می دهد.

به گزارش فوتبالی، برخورد یک شوت محکم به پای رودیگر باعث شد تا این مدافع دچار مصدومیت شود و با درد از تمرین خارج شود و بدین ترتیب احتمالا آخرین بازی پیش فصل رئال مادرید در مقابل یوونتوس را از دست خواهد داد. آنچلوتی گفته بود که نیمکت نشین های بازی با بارسا در این بازی فیکس می شوند و رودیگر هم قرار بود که مقابل یووه  فیکس شود اما حالا احتمالا سرمربی رئال تصمیم خواهد گرفت که روی او برای یک بازی دوستانه ریسک نکند.

اردوی پیش فصل رئال مادرید از نظر مصدومیت ها خوب پیش نرفته است. دنی سبایوس اولین مصدوم بود که کل تور آمریکا و اولین بازیهای فصل را از دست داد. بعد از ان نوبت آردا گولر بود که دچار مصدومیت منیسک شود که گفته می شود که بین سه تا پنج ماه از میادین دور خواهد بود. سومین مصدومیت جدی نیز مربوط به فرلاند مندی بود که در ال کلاسیکو مصدوم شد و در دو هفته آغازین لالیگا غایب است. حالا آنتونیو رودیگر با بدشانسی و به علت اصابت یک شوت محکم به پایش، از تمرین خارج شده و با مصدومیتی جزئی مواجه شده است.

4125