آقای کلین‌شیت چشم پاکو خمز را گرفت

آقای کلین‌شیت چشم پاکو خمز را گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - سیدمحمد حسینی را باید یکی از برنده‌های تمرینات پیش فصل تراکتور قلمداد کرد.

به گزارش فوتبالی، سیدمحمد حسینی ابتدای فصل گذشته پس از پر شدن لیست استقلال مجبور به جدایی از این تیم شده و‌ راهی تراکتور شد. مدافعی که پس از حضور در جمع قرمزها در اکثر بازی‌ها به عنوان بازیکن ثابت وارد میدان می‌شد و یکی از مدافعان مورد علاقه پاکو خمز‌ بود که این سرمربی اسپانیایی اصرار زیادی روی حفظ‌ وی‌ برای فصل بعدی داشت.

با این وجود تراکتور در پست حسینی، دو مدافع سرشناس را به خدمت گرفته است. شجاع خلیل‌زاده بازیکن سابق الاهلی قطر که تراکتور با خرید وی قید جذب یک خارجی را زده و عارف آقاسی که هایجک تی‌تی‌ها از استقلال بود و با سر و صدای زیادی به تراکتور پیوست.

با این حال آن‌طور که از تمرینات شاگردان خمز به گوش می‌رسد سیدمحمد حسینی توانسته در تمرینات پیش فصل حسابی سرمربی اسپانیایی را از خود راضی نگه دارد. رضایت خمز از مدافع گچسارانی به قدری است که وی را در بازی دوستانه برابر پیکان در ترکیب ابتدایی خود که اکثر ستاره‌های تراکتور به میدان رفتند، قرار داد.

با این تفاسیر اگر پاکو، حسینی را در بازی‌های سخت ابتدای فصل در فهرست یازده نفره ابتدایی خود قرار داد تعجب نکنید و چه‌بسا یکی از مدافعان سرشناس وسط تراکتور یعنی شجاع خلیل‌زاده و عارف آقاسی زوج مدافع سابق استقلال در شروع لیگ برتر باشند.

1997