قابی از گل‌های رونالدو با ضربه سر؛ از منچستریونایتد و رئال مادرید تا یوونتوس و النصر

قابی از گل‌های رونالدو با ضربه سر؛ از منچستریونایتد و رئال مادرید تا یوونتوس و النصر

پایگاه خبری فوتبالی - النصر عربستان در دومین بازی خود در رقابت های جام باشگاه های عرب به مصاف تیم المنستیری تونس رفت و در نهایت موفق شد در این بازی با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، این بازی یک رکورد ویژه را برای کریستیانو رونالدو به همراه داشت. ستاره پرتغالی در این بازی با ضربه سر موفق شد گل دوم النصر را مقابل تیم الاتحاد تونس به ثمر برساند. این گل رونالدو 145 اُمین گلی بود که او با ضربه سر وارد دروازه حریفان می کند. رونالدو با این گل از رکورد 144 گل گرد مولر با ضربه سر عبور کرد و تبدیل به بازیکنی شد که بیشترین گل را با ضربه سر در تاریخ فوتبال به ثمر رسانده است.

رونالدو همواره گل هایی فراموش نشدنی با ضربه سر به ثمر رسانده است. او در فینال فصل 2007/08 رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، با ضربه سری دیدنی دروازه چلسی را باز کرد. رونالدو با پیراهن رئال مادرید هم در فصل 2012/13، در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک پرش بلند و ضربه سر دیدنی دروازه منچستر یونایتد را باز کرد.

رونالدو در یوونتوس هم در یک بازی با پرشی بلند موفق شد دروازه سمپدوریا را باز کند و اکنون هم رونالدو با پیراهن النصر با ضربه سر دروازه تیم الاتحاد تونس را باز کرده است.

1470