عکس؛ مراسم معارفه کاوانی در تیم آرژانتینی

عکس؛ مراسم معارفه کاوانی در تیم آرژانتینی

پایگاه خبری فوتبالی - ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه ای که به تازگی به تیم بوکا جونیورز در فوتبال آرژانتین پیوسته است، در این باشگاه معارفه شد.

به گزارش فوتبالی، کاوانی در سی و شش سالگی تصمیم گرفت که فوتبال اروپا را ترک کند. او کشور آرژانتین و تیم بوکا جونیورز را به عنوان مقصد جدید خود انتخاب کرده است. کاوانی در فوتبال اروپا سابقه بازی در تیم هایی مثل ناپولی، پاری سن ژرمن، منچستر یونایتد و والنسیا را در کارنامه خود دارد. ادینسون کاوانی در پی اس جی عملکرد بسیار خوبی داشت و توانسته بود در دوران حضورش در این باشگاه، آقای گل تاریخ پی اس جی شود.

ادینسون کاوانی در ورزشگاه خانگی تیم بوکا جونیورز که ورزشگاه آلبرتو آرماندو است، معارفه شد و مقابل هواداران این تیم از مهاجم اروگوئه ای رونمایی شد. باید دید که کاوانی چه زمانی کار خود را در ترکیب تیم آرژانتینی شروع می کند و عملکرد او در این باشگاه به چه شکل خواهد بود.

ادینسون کاوانی در فصل گذشته یعنی فصل 2022/23 در تیم والنسیا در فوتبال اسپانیا حضور داشت و با به پایان رسیدن فصل تصمیم گرفت که این تیم را ترک کند و راهی بوکا جونیورز شود تا به کشور خودش یعنی اروگوئه نزدیک باشد.

1470