ژاوی به دنبال آوردن ستاره سابق آرسنال به کادر مربیگری بارسلونا

ژاوی به دنبال آوردن ستاره سابق آرسنال به کادر مربیگری بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - سانتی کاسورلا، ستاره سابق تیم ملی آرسنال که در فوتبال قطر شاگرد ژاوی هرناندز هم بوده است، به تازگی مورد توجه ژاوی قرار گرفته است و ژاوی می خواهد او را به بارسلونا بیاورد و به عنوان دستیار، این ستاره سابق تیم ملی اسپانیا را در کنار خود داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، سانتی کاسورلا از سال 2020 در فوتبال قطر و تیم السد قطر حضور دارد. ژاوی از سال 2019 تا سال 2021 هدایت تیم السد قطر را بر عهده داشته است و به این ترتیب کاسورلا در السد قطر شاگرد ژاوی بوده است. کاسورلا در حال حاضر 38 سال سن دارد و قراردادش هم با السد قطر تمام شده است. البته کاسورلا می خواهد یک قرارداد یک ساله با تیم قطری امضا کند و همچنان به بازی کردن در لیگ ستارگان قطر ادامه دهد.

البته اگر باشگاه قطری قبول نکند که دوباره با کاسورلا قرارداد ببندد، آمدن او به بارسلونا می تواند گزینه خوبی برایش باشد. ژاوی به دنبال این است که کاسورلا را برای فصل جدید، به عنوان دستیار در کنار خودش داشته باشد.

سانتی کاسورلا از سال 2012 تا 2018 در آرسنال حضور داشته است. او از سال 2008 تا 2019 هم برای تیم ملی اسپانیا به میدان رفته است.

1470