عکس؛ رونالدو در النصر هم پابلندی می کند!

عکس؛ رونالدو در النصر هم پابلندی می کند!

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته النصر عربستان در دومین بازی خود در رقابت های جام باشگاه های عرب به مصاف تیم المنستیری تونس رفت و در نهایت در این بازی موفق شد با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی کریستیانو رونالدو عملکرد خوبی داشت و گل دوم تیمش را به یک ضربه سر دیدنی به ثمر رساند. نکته جالبی که از این بازی باقی ماند و در شبکه های اجتماعی جلب توجه کرده است، ایستادن رونالدو روی نوک پنجه پاهایش در عکس تیمی ابتدای بازی است. در حقیقت به نظر می رسد که کریستیانو رونالدو هنوز این عادت خود را دارد و در عکس تیمی پا بلندی می کند.

رونالدو در تیم های دیگر خود هم در عکس های تیمی این کار را کرده است و در تیم ملی پرتغال هم هنگام عکس تیمی روی نوک پنجه پاهایش ایستاده است و اصطلاحا پابلندی کرده است. اکنون رونالدو در عکس تیمی النصر هم این کار را انجام داده است.

کریستیانو رونالدو در بازی تیم النصر عربستان مقابل المنستیری تونس اولین گل خود را در فصل 2023/24 به ثمر رساند و باید دید که فصل جدید رقابت ها برای او به چه شکل پیش می رود. فصل گذشته یک فصل کابوس وار برای ستاره پرتغالی بود و رونالدو نمی خواهد که دیگر چنین فصلی تکرار شود.

1470